Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemeen

Wij willen zoveel mogelijk verschillende devices inkopen. Het kan zijn dat jouw device nog niet op onze website staat. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om het device alsnog van je in te kopen.

Ja, als wij jouw device overkopen ontvang je altijd een mail met het bewijs van verkoop.

Onze missie is om doormiddel van een circulaire economie te zorgen dat zoveel mogelijk producten worden hergebruikt. Jouw device zal met professionele software terug worden gezet in fabrieksinstellingen. Hierna zal het product waar nodig worden gereinigd en gerepareerd. Als het device weer in goede staat is, zal het weer op de markt worden gebracht. Als het niet meer lukt om het device te repareren, zullen de onderdelen worden gebruikt voor recycling.

Soms is het mogelijk om het device langs te brengen. Neem gerust contact op met onze klantenservice om een afspraak in te plannen. Het is belangrijk dat je jouw device wel vast aanmeldt op de site, zodat we al jouw gegevens hebben. Hierdoor kunnen we het geld meteen naar je over kunnen maken als jouw device is gecontroleerd.

Data en veiligheid

Wanneer wij jouw device ontvangen, wordt deze met professionele software teruggezet in fabrieksinstellingen. Jouw gegevens worden dus verwijderd en nergens opgeslagen.

Verzending

Je ontvangt van ons een verzendlabel waarmee je jouw device kosteloos naar ons op kan sturen. Het is belangrijk dat je het device goed verpakt, zodat het niet kapot kan gaan tijdens de zending.

Nee, je hoeft alleen het device op te sturen dat je hebt aangemeld. Meld je bijvoorbeeld een smartphone of tablet aan, dan hoef je de oplader niet mee te sturen.

Als het pakket kwijtraakt tijdens de zending, zijn wij hiervoor verantwoordelijk. Zorg er wel voor dat je het verzendbewijs bewaart.

Verkoopprijzen en kosten

Dat is natuurlijk geen probleem. We sturen jouw device kosteloos naar je terug.

Nee, er zijn voor jou geen kosten verbonden aan de verkoop. Je kan de telefoon kosteloos opsturen met het verzendlabel dat je van ons ontvangt. Als je niet akkoord bent met het eindbod dat we je doen of je wil de telefoon om een andere reden niet meer aan ons verkopen, dan sturen wij hem kosteloos naar je terug.

Ja, dat kan gebeuren. Soms vinden wij een telefoon mooier dan dat jij hem inschat en soms wat minder mooi. Ook kan het zijn dat er defecten uit de test komen, waarvan je niet op de hoogte was. Het kan dus zijn dat het uiteindelijke bod hoger of lager uitkomt. Wanneer het hoger uitkomt zullen wij dit bedrag naar je overmaken. Wanneer het lager uitkomt doen we een nieuw bod. Je mag dan kiezen of je akkoord gaat of dat je het device liever kosteloos terug ontvangt.

Annuleren

Totdat wij jouw device hebben getest en jou een bevestiging hebben gestuurd dat we overgaan tot betaling, kan je de verkoop annuleren. Wij zullen jouw device in dat geval kosteloos naar je terugsturen.

Verkoop je oude devices