Nieuw: gratis ophaalservice

Aanmelden en verzenden

Aanmelden

Via de zoekbalk op de home pagina of via de categorie pagina zoek je naar het device dat je wilt verkopen.

Heb je het device gevonden? Dan kun je starten met aanmelden. Dit doe je in 3 stappen:

  1. Je beantwoordt 3 vragen over jouw device. Dit zijn vragen over de functionaliteit van jouw device en hoe deze eruit ziet. De vragen zijn te beantwoorden met Ja of Nee.
  2. Je krijgt een prijsopgave te zien. Heb je alle drie de vragen met Ja beantwoord? Dan krijg je twee opties: een vaste prijs en een prijsrange. Bij de prijsrange kan de prijs hoger, maar ook iets lager uitvallen dan bij de vaste prijs. Hier lees je hoe wij dit beoordelen. Wanneer je minimaal 1 van de 3 vragen met Nee hebt beantwoord, krijg je alleen de vaste prijs te zien.
  3. Zit er voor jou een mooie deal tussen? Dan kun je jouw gegevens invullen om de aanmelding definitief te maken.

Verzenden

Tijdens je aanmelding kun je een verzendmethode kiezen. Om het voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we verschillende verzendmogelijkheden.

Ophaalservice

Je kunt gratis gebruik maken van onze ophaalservice. Deze wordt uitgevoerd door DHL of UPS. Je kunt zelf een dag uitzoeken, tot 5 dagen in de toekomst. Hierna selecteer je een gewenst tijdvak. Wij bevestigen dit per e-mail.

Kies je voor PostNL dan ontvang je van ons een e-mail met een verzendlabel. Print deze uit en plak deze op de doos. Het pakket kun je afgeven bij ruim 9.000 pakketpunten.

Homerr is een kosteloze en duurzame verzendoptie. Doordat Homerr gebruik maakt van busjes die toch al bij jou door de straten rijden, wordt er tot wel 79% CO2 uitstoot per pakket bespaard. Lever je pakket in bij een van de 1.600 HomerrPunten. Let op: pakketten groter dan 80x35x35 cm kunnen niet worden verwerkt. Zendingen worden doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd.

Je ontvangt van ons een DHL label per e-mail. Print deze uit en plak deze op de doos. Je kunt het pakket inleveren bij een van de DHL servicepunten.

Je ontvangt van ons een UPS barcode per e-mail. Je hoeft deze niet uit te printen maar kunt deze vanaf je telefoon laten scannen. Je kunt het pakket inleveren bij een van de UPS servicepunten.

Je ontvangt van ons een DPD label per e-mail. Print deze uit en plak deze op de doos. Je kunt het pakket inleveren bij een van de DPD servicepunten.

Verpakking

Het is belangrijk dat je de device(s) stevig verpakt, zodat deze niet kapot kunnen gaan tijdens de zending. Eventuele schade tijdens de zending, doordat het pakket niet stevig genoeg is verpakt, vergoeden wij niet.