Aanmelden en verzenden

Aanmelden

Via de zoekbalk op de home pagina of via de categorie pagina zoek je naar het device dat je wilt verkopen.

Heb je het device gevonden? Dan kun je starten met aanmelden. Dit doe je in 3 stappen:

  1. Je beantwoordt 3 vragen over jouw device. Dit zijn vragen over de functionaliteit van jouw device en hoe deze eruit ziet. De vragen zijn te beantwoorden met Ja of Nee.
  2. Je krijgt een prijsopgave te zien. Heb je alle drie de vragen met Ja beantwoord? Dan krijg je twee opties: een vaste prijs en een prijsrange. Bij de prijsrange kan de prijs hoger, maar ook iets lager uitvallen dan bij de vaste prijs. Hier lees je hoe wij dit beoordelen. Wanneer je minimaal 1 van de 3 vragen met Nee hebt beantwoord, krijg je alleen de vaste prijs te zien.
  3. Zit er voor jou een mooie deal tussen? Dan kun je jouw gegevens invullen om de aanmelding definitief te maken.

Verzenden

Nadat je aanmelding is afgerond, ontvang je van ons per e-mail een verzendlabel. Deze kun je uitprinten en op de doos plakken. Hierna kan het pakket worden afgegeven bij een PostNL-punt en kan jouw device gratis en verzekerd worden opgestuurd. Mocht het pakket onverhoopt kwijtraken tijdens de zending, zijn wij hiervoor verantwoordelijk en zullen wij zorgen voor een vergoeding ter waarde van het door jou aangemelde device.

Het is belangrijk dat je de device(s) stevig verpakt, zodat deze niet kapot kunnen gaan tijdens de zending. Eventuele schade tijdens de zending, doordat het pakket niet stevig genoeg is verpakt, vergoeden wij niet.

Onze verzendpartner is PostNL. Dat betekent dat jij het pakket bij ruim 9.000 pakketpunten kunt afgeven.

Vind een PostNL locatie bij jou in de buurt